خدمات ترخیص کالا

خدمات ترخیص کالا

ترخیص کالا کاری بسیار وقت گیر و پیچیده ای است و نیاز به تجربیات قبلی و آشنایی با مراحل کار در گمرکات کشور دارد .گروه ترخیص کالا و بازرگانی شرکت مدیریت صادرات ساحران تجارت کارمانیا (ساتکا)از با سابقه ترین مجموعه های خدماتی در زمینه مشاوره و ترخیص کالا از گمرکات کشور می باشد که با در اختیار داشتن متخصصان فعال و مجرب همواره توانسته موجب رضایت و آرامش افراد را فراهم آورد و با بهبود دائمی در ارائه خدمات گمرکی جایگاه ویژه ای در بین مشتریان به خود اختصاص دهد. گروه ترخیص و بازرگانی ساتکا آماده ارائه سرویس های ترخیص کالا , حمل و نقل , اخذ ایران کد و گواهی استاندارد به شما عزیزان می باشد. کالای تجاری خود را با دریافت استانداردهای گمرک با کمترین زمان تحویل و هزینه ترخیص کالا مناسب ، به متخصصان ترخیص کالا و حمل و نقل بین الملل ساتکا بسپارید.

شرکت مدیریت صادرات ساحران تجارت کارمانیا (ساتکا) در زمینه های ذیل امکان ارائه خدمات را دارد

  • ترخیص کالا از گمرک
  • ترخیص کالای تجاری
  • گمرک امانات پستی
  • خدمات صادرات و واردات
  • ثبت سفارش
  • کالای تجاری
  • دریافت استاندارد

ترخیص کالای تجاری خود را در معتبر ترین مرکز ترخیص کالا شرکت بازرگانی ساتکا تجربه نمایید.تجربه ما در ترخیص کالا سریع و آسان شما از گمرک می باشد که این اطمینان را به شما میدهیم که حرفه ای ترین افراد حمل و ترخیص کالا را به عهده داریم. تیم حرفه ای ترخیص کالای ساتکا با ارسال پروفرما و دیگر مدارک لازم پیش از ورود کالا به گمرک مقصد ، مراتب لازم را جهت ترخیص سریع کالا پشت سر گذاشته و به محض ورود کالا فرایند ترخیص آغاز میگردد.حتی اگر شما بصورت منظم کالای خاصی را وارد مینمایید و یا همواره وادات دارید.مشاوره با شرکت بازرگانی ساتکا راه حل های مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است که بطور کلی و جز در مواردی که قوانین و مقررات  برای آن استثنایی قایل شده اند داشتن کارت بازرگانی الزامیست. همچنین ارائه روزنامه رسمی در مورد اشخاص حقوقی، جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری در مورد واحدهای تولیدی و وکالت نامه محضری از طرف صاحب کالا به ترخیص کار ضروری میباشد